2009. június 2., kedd

Temperamentum

Ha egy szóval kellene jellemeznem,hogy milyen is Dana, azt mondanám: Jóságos.

Ezt Gömöri doktornő mondta rá,a második szervízen. Majdnem minden gyerekekkel kapcsolatos könyv kategorizálja a kicsiket. Mindegyikben van egy olyan csoport, ahova Danust teljesen jól el lehet helyezni.

Ha fiatalabb koromban nézegettem volna ezeket a leírásokat, biztos vagyok benne, hogy olyan babára vágytam volna, amilyen van. Azaz:
  • nyugodt baba

  • halkan, keveset síró baba

  • könnyen kezelhető baba

  • mintababa

  • kisangyal.
Hiába, nem tagadhatom meg önmagam, sose szerettem a konfliktusokat, magam is csendes, visszahúzódó alkat vagyok.

Azt hiszem, hogy Dana még a pocakomban eldöntötte,hogy Jóságos lesz, ha megszületik. Nagyon könnyű dolgunk van vele. Az a típusú baba, akiből rögtön szülne az ember lánya még egyet. Vagy kettőt. De őszinte leszek. Az első hónapban volt,hogy párszor sírva borultam az ágyra, mert Dana is sírt és én nem tudtam rájönni, hogy miért.



Ilyenkor gyorsan átpasszoltam Apukájának: "Fogd meg gyorsan, sírnom kell!!!"Egyszer(röpke 40-50 perces) szoptatás közben babráltam a telefonomat és írtam magamnak egy SMS-t. A szövegére már alig emlékszem, mert megfogadtam, hogy csak akkor nézem meg legközelebb, ha nagyon el leszek keseredve. Valami olyasmi, hogy egyre csak könnyebb lesz, ne keseredj el, stb. Egyszer megírtam és SOHA többet nem olvastam el, mert nem volt rá szükség. Hamar ráéreztünk egymásra. Talán tényleg nem esett messze az alma fájától.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése