2009. június 6., szombat

Pelenka kérdés

Azt tudtam, hogy felül és alul is lyuk van a babán, de nem gondoltam volna, hogy a két lyuk között ennyire sebesen áramlanak át folyadékok.
Még a szülés előtti hetekben vettünk egy kb 60 darabos pelenkát. Nem tudtam én, mennyi idő alatt "fogyasztja" el ezeket egy újszülőtt, de amikor Apja megkérdezte, hogy: "-nem lesz ez egy kicsit sok?"-rájöttem ő még kevésbé tudja.
Talán már a 2. napon kellett az utánpótlás. Felül be (naponta 7-8 szor), alul ki (naponta 9-10 szer). Próbáltuk Danát rábírni, mondja el nyugodtan, hogy melyik pelenkagyártó cégtől kap jutalékot. Az elején óriási fogyasztó volt, de aztán szerencsémre, és Apja pénztárcájának szerencséjére csökkent a mennyiség.
Úgy tűnik a pelenka tartalma, állaga egyáltalán nem zavarja. Minket azért néha igen, főleg a család hímnemű tagját, akinek mindig akad valami fontos dolga, ha tele a pelus.
Szerintem nem olyan vészes a dolog. Ha van kéznél tiszta ruha és egy adag Vanish minden megoldható.
Nemrég kezdtük a kóstoltatást. Dana megkóstolta az újságpapírt. Megtaláltam a bizonyítékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése