2009. június 3., szerda

6 hós szervíz

Dana már 6 hónapos! Jesszus, hogy repül az idő!!! Mintha tegnap kérdezte volna meg a nőgyógyászom egy ultrahang felvétel előtt, hogy: " Ha lány lesz akkor is elviszik?"

56 centi és 3050 g

67 centi és 7290 g.

Ez az első féléves zárás. Szerencsére most nem kapott oltást, így a vizsgálat alatt vígan bogarászta a doktornő karóráját. Megdícsérték, hogy milyen jó baba és hogy már milyen szépen tartja magát négykézláb.

Szóval én zsebeltem be a gratulációkat és már öltöztettem volna vissza a fidres-fodros rózsaszín ruhácskájába, amikor szóltak, hogy lenne itt egy fotós, aki csinálna pár képet egy újság számára a doktornőről vizsgálat közben. És milyen jó, hogy Dana van itt, akiről tudják, hogy türelmes baba.

Már láttam Danát a VOGUE címlapján.
Valahol el kell kezdeni,így uccu neki, vetkőztettem le a lányt, miközben próbáltam lelkesen elmagyarázni neki, miért is kezdjük újból előlről az egész macerát.

Dana nagyon jól tűrte az "ál" vizsgálatot, bár be kellett vetnem egy-két mondókát, béka-brekegést, ló-nyihahát.

S, hogy mi a mese vége?

Még kérdéses, hogy mikor, mekkora méretben fog felbukkani DANA-CELEB.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése