2012. január 3., kedd

A Szilveszter




2008 után újra itthon telt, csak most már négyesben!!!Nem volt ereszd el a hajam, meg tánc hajnalig, de nem is bánjuk. A malac már előző este óta befűszerezve figyelt a hűtőben, a (kölyök)pezsgő pedig hűlt a garázsban. Krisz és Dana délelőtt felmentek a Siklóval a Várba, mi Dorkával egy nagyot sétáltunk a napfényben. Dodó aludt, én pedig átgondoltam mi minden történt 2011-ben:
Januárban megtudtuk, hogy születni fog a kistesó, én a februárt nagyon rosszul viseltem, de márciusra elmúltak a rosszullétek. Tavasszal voltunk egy utó-nászúton Prágában, ami nagyon jól sikerült. Május-június a telekről szólt, sokat voltunk kint a levegőn, Dana fára mászott, homokozott, hintázott a kertben. Júliusban majdnem 2 hetet töltöttünk a Balcsin, én 1 napot a siófoki kórházban. Szerencsére "csak" gyomorrontásom volt, Dorka boldogan ficánkolt a pocakomban.
Augusztus végén elkezdtük Danával a családi napközit, szeptemberben világra jött a Kicsilány. Aztán jöttek a szülinapok, a legemlékezetesebb persze Danáé volt. Jó év volt. Sok boldog nappal.
Dana egyébként két dolgot mond el minden nap többször is: Jó kedvem van, Anya!!!és Anya, én nagyon szeretlek!!!Így telt el az év. Itthon, jókedvben, szeretetben, kirekesztve a külvilágban zajló eseményeket. Mert dönthet rekordokat a benzin ára, drágulhat a kőolaj, minket ez nem tud elkeseríteni.
31-én pezsgővel koccintottunk az újévre, Danus meg is jegyezte: Anya, ne idd meg az összes kölyökpezsgőt, mert berúgsz minket!!!
Sok minden fog történni idén is, Dodó első szülinapja, Dana első napjai az óvodában. Bár a körülöttünk zajló események nem sok jót ígérnek, tudom, hogy az itthoni Várat nem fenyegeti veszély. Hiszen itt van nekünk egy erős bástyánk: Apító.
Aki nélkül nem készülhetett volna el ez a kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése