2012. január 11., szerda

Január 12



Tavaly ezen a napon megjelent két csík a terhességi teszten. Mintha tegnap lett volna...
Emlékszem délután voltunk valahol Danával és hazafelé bementünk a patikába egy tesztért. Aztán hazajöttünk, levetkőztünk, én elkezdtem a vacsora előkészítését, amikor eszembe jutott, hogy van a táskámban valami, amiből pár perc alatt megtudom mitől voltam az előző heti edzés végén olyan furcsán rosszul...
Na gyerünk! Fürdőszobába be, csomagolás kidob, teszt megcsinál, én vissza a konyhába. Kavarom-keverem a valamit a konyhába, mire jó sok idő után eszembe jut, hogy én valamit elkezdtem. Fürdőszobába be, teszt megnéz: KÉT CSÍK. Ez most mit is jelent??? Szemetesből csomagolás ki, leírás elolvas: MICSODA????????!!!!!!!!
Danus, Danus!!!!!Kistestvéred születik!!! Jajdejó!-jött a válasz.
Így volt. Sosem fogom elfelejteni ezt a nem izgulós-elfelejtős-tesztes estét. Nem tudtam még, hogy Dani vagy Dorka, de azt tudtam, hogy nagyon-nagyon szerencsések vagyunk, hogy másodszor is átélhetjük a csodát. Hogy egy parányi sejtből gyönyörű és egészséges kisbabánk lesz.
Kisbaba a héten 4 hónapos.
Ez a kép pár perccel a születése után készült. Ő sír én meg örülök.:)))


Aztán volt, hogy együtt sírtunk az első időben, de most már sokat nevetünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése