2016. január 30., szombat

Félévi

Még mindig furcsa megszokni, hogy Dana iskolás. Hogy így megnőtt...hogy napközben nem játszik, meg festeget, hanem koncentrál, válaszol, megold, teljesít. Daniella jól teljesít. Szerintem, jobban mint a Fidesz. :)
Tegnap a farsangi mulatság után elolvastuk a félévi értékelést, és nem nagyon lepődtünk meg. Mindenben kiválóan teljesít, talán a másolás, helyesírás táján van mit gyakorolnia. Amit nyilván nem nagyon fogunk. Mert meglepő módon a 90, néha 100% os eredmények mellé nem társul egy mindenáron megfelelni akarás, vak buzgalom, fejlődni vágyás. Sőt! Itthon kínszenvedés sokszor rávenni a tollbamondásra, gyakorlásra.
Nem is baj...úgy látom nem szorong, nem feszeng, persze van, amit rögtön, első szóra megcsinál: kikészíti a mazsorett botot, ha másnap edzés....:)
Hajni néni, az edző is megjegyezte: Dana eszes kislány.

Jövő héten iskolai szülői. Ott Gabi néniék elmondják, hogyan alakult az osztályközösség. Nyilván nem fognak egyenként senkiről beszélni, pedig jó lenne. Mert arról, hogy Dana kivel, kivel nem barátkozik, nincsenek számadatok. Nem is lehet. Azt hiszem, még mindig keresi a kötődéseket. Kivel tudna ő barátkozni...

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a bizonyítványhoz! :-)
    Fogadóóra szokott nálatok lenni? Én ott rohantam le a tanítónéniket az első alkalommal, mert én is attól féltem jobban, hogy Ákosnak lesz-e barátja, tud-e nyitni, befogadják-e.

    VálaszTörlés