2013. május 31., péntek

Kirándulás

Talán ez volt az első, igazi kirándulás a gyerekekkel...8 kilométer a Budai -hegyekben a Csergezán kilátóig.
Vannak napok, amikor érzi az ember, hogy minden tökéletes körülötte és benne. Hogy jó helyen van, jó időben és jó emberekkel. Én is így éreztem pár hete, amikor Szilviékkel elindultunk a kék kereszt jelzésen. Az érzés este 8 óráig kitartott, amikor egy  pohár bor/sör mellett konstatáltuk Krisszel, hogy: " jé még világos van és a gyerekek már alszanak..."
Persze volt pár dolog, amire nem számítottunk. Hogy a gyerekek kihagyják  az ebédre készített finom csirkés szendvicset es jól laknak kekszel és uborkával. Hogy Dorka általában ki, Dana általában be akar szállni a babakocsiba.  Le a kalappal Dana előtt. Néha nyafogott, de összességében  nagyon jól bírta a strapát. Érdekes én úgy érzem (a lakásban ülve ), hogy vonzódom az erdőhöz, az illatokhoz, neszekhez, de amikor kicsit eltávolodtam a társaságtól és elhúzott mellettem egy szarvasbogárnal nagyobb állat rémülten rohantam ki a bokrok alól. A kilátóba nem nagyon akartam felmenni, aztán amikor végül rászántam magam rögtön le akartam jönni. Öregszem...  A gyerekek meg nőnek...legalábbis Dana látványosan. Kb 3-4 kilót hízott az elmúlt félév alatt... Nemrég megkérdeztem Danát, hogy mit szeret legjobban és legkevésbé az életben.
A legjobban szeret: cumizni, játszani, rágózni, enni.
Amit nem szeret: öltözködni, nem cumizni, pisilni este...
Így látja négy és fél évesen a dolgokat.

  A kirándulás után fagyival  ünnepeltük magunkat és a jól sikerült napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése