2013. március 25., hétfő

Ők mondták

Ebben a vacak időben feldobom kicsit a blog hangulatot. Grafomán lévén ide is lejegyzem, hogy miket hallunk mostanában a lányoktól:

Ovis tornára megyünk a Szentendrei úton. Nagy a zaj, esik az eső, rajtunk nagykabát, kapucni, alig látszik ki az arcunk.
-Gyere Dana bemegyünk az állatkereskedésbe melegedni!-javaslom.
-De Anya, miért kell az állatokat keresgélni???!!!

-Anya, én mikor fogok meghalni?-kérdezi a játszóházi babzsákon ülve.
-Nagyon sokára. Addig még lesz egy udvarlód, gyerekeid, ...
-De nekem miért kell ló?-szakít félbe.

Minden gyümölcsöt megeszik, kivéve a kiwit.
-Anya! Ha nekem lesz kisbabám én sose akarok neki kiwit adni!

Néha rákérdezünk a cumi ügyre... Mert alváshoz még mindig kell.
-Szerintem én csak a szerelemért nem fogok cumizni. Vagy a szerelem után.

-Akkor nem fogok cumizni, ha 5 éves leszek. Vagy inkább amikor nagymama.

/nem túl megnyugtató válaszok/

-Még nektek sem mondom meg, hogy mi leszek farsangkor!!!

-Apa! Holnap holnap lesz???!!!

Dorka sem marad le, kb napjában 10szer hangzanak el tőle az alábbi mondatok:
-Unatkozok.
-Fáradt vagyok.
-Megijedtem.
-Anya, segíts bekapcsolni jutubot!!!
-Szép vagyok.
-Senkit szeretek. Anyát is, Apát is, Danát is.

A hideg ellenére nagyon jó kis hétvége volt, részt vettünk az óbudai egészség napon, Krisz lefutotta a szokásos 10 kilométerét, nagybevásároltunk, voltunk táncházban és nem utolsó sorban Vince 3. szülinapján.






Nagyon jól vagyunk, maradjon is így mondjuk úgy 15 fokkal megtoldva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése