2013. február 3., vasárnap

Macskabenzin II.

Már egy hete nem iszok anyatejet.
Anya már régóta hajtogatta nekem, hogy csak a babák szopiznak és én már kislány vagyok. Erre én mindig rávágtam, hogy :-baba, de ezen ő csak somolygott. Hiába kérleltem, hogy:-teti, picit, ő múlt vasárnap óta nem adott nekem. Volt, nincs...
Néha eszembe jut-főleg elalváskor-de ő úgy látszik komolyan gondolja a megvonást. Olyanokat is kitalál, hogy elfogyott, csicsikál a teti. Micsoda szamárság! Nem vagyok vak, látom, hogy nem tűnt el.Tudom  ám, hogy mi van a háttérben. Apától névnapjára kapott egy üveg Jagert és csak azon jár az esze, hogy mikor kóstolhatja már meg végre. Talán lehet, hogy igaza van, tényleg túl vagyok a babaságon, 16 hónapos is elmúltam. A másik ütőkártyája, hogy mi mindent megeszek már. Igaz, hogy szeretem a lilahagymát meg a szalonnát, de azért jól esett néha az a teti.
Most helyette tehéntejet (most mivel jobb a tehéné, nem tudom), kakaót, meg valami fura ízű löttyöt kapok. Nem rosszak ezek, de az igazi móka, hogy ezeket szívószállal ihatom!!!
Szuper ez a szívószállazás mert minden nap különböző színű és ha már nem kérek többet akkor fújni is lehet. Ez utóbbi persze nem tetszik anyának, mert kakaós lesz a pizsim. Na bumm. Ennyi talán még belefér.
Be kell vallanom, hogy mióta nem szopizok, jobban is alszok. És persze anya is. Nagyon örül neki, hogy átalusszuk az éjszakát. Anya mondogatja is, hogy hamarosan a Nagyszülőknél töltöm az éjszakát. Micsoda egy anya! Ő meg majd issza itthon a Jagermeisterét. Tulajdonképpen azért szívesen mennék a mamáékhoz, persze csak a nagy és okos nővéremmel.
Hát itt tartunk. Asszem jól van ez így, nem szopizok többé...talán...
Jajj anya ne sírjál már ezen! Hiszen kislány vagyok már! És az a kakaó se olyan rossz!!!




Jól van Kicsim, már nem sírok. Nem érzem úgy, hogy leváltál volna rólam, hiszen folyamatosan lógsz rajtam mint egy kismajom...

1 megjegyzés: