2013. február 20., szerda

Cirkusz

Tiszta cirkusz volt az elmúlt vasárnap. Szerencsére nem itthon, hanem a Ligetben. Hajajj, micsoda szórakozásban volt részünk!!!
Felejthetetlen, lenyűgöző, bámulatos, lélegzetelállító, káprázatos, egyedülálló, elképesztő...és még sorolhatnám a jelzőket. Mert mind igaz lenne. Engem elvarázsolt a cirkusz világa. Délelőtt 11-kor kezdődött a műsor és szép lassan eltűnt a tér és az idő, elfelejtettem mi lehet a mostanában anyás Dorkával,csak ámultam-bámultam. A szünetben átfutott az agyamon, hogy milyen más életek vannak mert míg más otthon kavargatja a rántást /vagy készíti a boeuf bourguignon-t/ itt a Cirkuszban varázslat történik.
Szépség és tehetség az előadóknál, báj és fegyelem az állatoknál. Gyönyörű lovas produkciókat láttunk, fantasztikus akrobatákat, erőembereket, zsonglőröket. Egyedül Szandra az elefánt volt kissé alulmotivált, de ez érthető is. A konferanszié elmondta, hogy a világ minden táján megfordult, több filmben is  szerepelt már. Szerintem már unja a banánt...vagy az almát...vagy a rivaldafényt...







Én viszont most éreztem rá az ízére, úgyhogy Bandi papánál /szemtelen módon/ már előre berendeltem magamnak egy meghívást jövőre is. Addig kitart a varázslat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése