2016. június 1., szerda

Gyereknap 1

Idén korán kezdtük a gyereknapozást mert Dana iskolájában május 20-án tartották. Eltelt már pár nap azóta,de még mindig a hatása alatt vagyok, sokáig megmarad az élmény az biztos. Én meglehetősen izgultam előtte, egyszerűen képtelen voltam elképzelni az egészet. Aztán a képzeletet felülmúlta a realitás. Krisz f10re vitte Danát, megvette a korlátlan használatra jogosító bérletet és hazajött. Felhívott ekkor és beszámolt a látottakról: 4-5 ugrálóvár, mászófal, kisvonat, vattacukor, fagyi, popcorn. Alig vártam, a du 2 órát, hogy Krisszel értemenjünk. Döbbenet: minden, amit Krisz mondott, plusz:  rodeóbika, kalandpark, szellemfolyosó, lézer harc, arcfestés, csocsó, stb...őrület! Hangos zene, vásári hangulat, palacsinta illat. Dana annyira, de annyira élvezte, ritkán látni ilyen felszabadultnak, teljesen átvette ezt a hangulatot. Kis rábeszélésére hazajött velünk, hogy kb egy óra múlva visszamenjünk Dodóval együtt. 5- kor elkezdődött a du- program, tortával, cirkuszi bemutatóval, dj Dominique, Varga Viktor  zenéléssel. A fergeteges napot este egy káprázatos tűzijáték zárta. Este 11- kor volt a takarodó, senkit sem kellett altatni. Bár fárasztó volt, nagyon jó volt ez a közösségi élmény.
Talán azért, mert ezt már nem lehet túlszárnyalni és a lépés is így jött ki, a májusi utolsó hétvégén Kisnémediben voltunk. Csendes, bográcsozós, puzzle-zós, falunapos hétvége volt. Együtt voltunk akkor is, ez a lényeg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése