2014. június 24., kedd

No cumi

Kedves aggodó szülők és nagyszülők!


Letettem. Nem akarok többé cumizni. Már évek óta mondogatjátok nekem, de csak most jutottam el idáig. Mivel napi szinten több órát cumiztam-főleg éjszaka 10-11 órát-nagyon nehéz volt abbahagyni. Úgy érzem lelkileg kötődtünk egymáshoz: én és a cumim. Sose kellett nekem plüss alvóka tudjátok...csak a cumi, meg a hajcsavargatás. Ettől tudtam ellazulni, megnyugodni.
Ígértetek nekem évek óta fűt-fát, pezsgőzést, bulit, ajándékot, de engem ez nem érdekelt. Azt hiszem nem fogtátok fel, mit is jelentett nekem a cumizás, hogy is gondoltátok, hogy lecserélem valami ajándékra???!!!
Furcsák vagytok, hiszen pár hónaposan ti nyomtátok a számba és hogy örültetek, hogy nem köpöm ki, hanem beszívom. Aztán eltelik pár év és azért könyörögtök, hogy ne csináljam.
Nem emlékszem pontosan, hogy mikor, de valami bekattant a fejembe és ugye ti mondogatjátok mindig, hogy minden fejben dől el. Szóval néztem Gödöllőn a mazsorett bemutatót és Bandi papa folyamatosan duruzsolt a fejembe a cumi negatív hatásairól. Akkor, vagy amikor kiesett a tejfogam, nem tudom már, de bekattant, hogy én ezt nem akarom csinálni. Mondtam is anyának: szerettem cumizni, szeretnék még, de már nem akarok. Vége.
Tudom, hogy örültök, és még nem is nagyon hiszitek el. Pedig ez van.
Nagylányabb lettem.
Majdnem hat éves.
Táncoslány.
Nagycsoportos.







UI: köszönöm a bulit, amit szerveztetek, a dupla pezsgőzést és az Anyával és Papával hármasban töltött szuper napot a Vidámparkban.


                                                                                                                                         Daniella    

1 megjegyzés: