2012. február 20., hétfő

Banda


Azaz Bandi papa. Azaz a Nagykezű Banda. Azaz a dombhasú Bandi papa-szokta emlegetni és becézni Danus egyik kedvenc Nagypapáját, akitől ma ( és már nagyon sokszor) kaptam egy levelet, ami jókedvre derített.
Dana kb két hetente Gödöllőre költözik, ahol az elmúlt napokban alaposan kiélvezték a(múló)tél szépségeit.
A levelet azért másolom ide, mert teljesen visszaadja milyen is az én Édeslányom így 3 éves 3 hónapos korában. Hogy milyen?
Életigenlő, aki szinte mindenhol jól érzi magát és megtalálja a nagyszerűt az egyszerű dolgokban,
Szófogadatlan, aki 5 percre nem képes lepihenni ebéd után, ha éppen nincs kedve,
Mesefüggő, legyen az könyvből, fejből, tvből.
És akkor a levél:
Sziasztok Mindenki!
Hát végre egy szép (gyönyörűűűűűűűűűűűű) hétvége, amit jól ki is használtunk (a képek erről tanúskodnak) Ami nincs a képen: csiripeltek a madarak, és a tavasz közeledtét jelezte minden apróság. Danus nem fért a bőrébe, egy szemet nem aludt nappal és már nagyon várja a tavaszt (mert lehet virágokat szagolni), a nyarat, (mert lehet nevetni Apító fürdőgatyáján) és az őszt (mert lehet szőlőt falni)
Jelentem az új meséket már közösen találjuk ki: Danus megadja a témát pl" felfordított távirányító" a szereplőket, pl. "egy buta sárkány" aztán a mesét együtt kanyarítjuk, lényeg hogy a végén Ő győzzön.Azt hiszem új foglalkozás után nézek, ez a mesemondás egyre jobban tetszik nekem.

És a képek:


S hogy milyen Bandi papa? Szerintem...olyan igazán NAGYPAPÁS!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése