2011. szeptember 17., szombat

Macskaünnep


Azért valamit biztos megéreztem, mert az előző bejegyzést 7-én írtam, 8-án este pedig bementünk a kórházba...

Az alábbi bejegyzést Dorka születése másnapján írtam, a kórházi ágyon, kezemben a pár órás kisbabával:

Szeptember 9-én,1ó50kor megszületett Oláh Dorottya!!!!!
Egy iciri-piciri kismacska. Macskaságát természetesen külsejének és méreteinek köszönheti. Illetve a doktor úrnak, aki első ránézésre lemacskázta.
Éjjel született, ahogy Krisz eltervezte és szőrtelenül, ahogy én elképzeltem. És nagyon-nagyon könnyen jött erre a világra. Amilyen gyorsan megfogant, olyan könnyen és fájdalommentesen érkezett meg ez a kicsi lány.
Danának nagyon tetszett, bár kinevette, hogy milyen picurka.
A két lány közt majdnem 3 év a különbség, ami az elején nagyon soknak tűnik. De lesznek ők egymásnak játszótársai, ezt tudom.
Ahogy azt is, hogy így négyen igazán kerek egészet alkotunk.
Örülünk Neked édes kicsi lány!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése