2015. október 4., vasárnap

Dorka 4

Ahogy sajnálkozunk, hogy véget ér a nyár, el is kezdünk örülni, mert 9- én már itt is van Dodo szülinapja. Idén szerdára esett, így háromszor ünnepeltük meg a kiscsajt.
1. Ovival szerdán
2. Barátokkal pénteken
3. Családdal vasárnap.
Dorka mindenáron fiúkat akart meghívni a zsúrjára- nem tudom, ez nálunk miért alakult úgy, hogy Danus is mindig a fiúkkal barátkozott az oviban- így a meghívót megkapta : Andris, Marci, Nándi, Máté, Ákos.
Volt itt kiabálás és ereszd el a hajam a fiúkkal!
Dórika négy évesen egy komplex személyiség. Amíg ő a Mókus csoport kis tündérkéje, Anett néni kedvence, az ovis alvóverseny első helyezettje, addig itthon ennél árnyaltabb a kép. (Túl) hangos, erőszakos, makacs, és az alvó verseny utolsó helyezettje. Olyan igazi második gyerek. Tudja, hogy neki mi a jó és úgy próbálja alakítani a dolgait, hogy elérje célját. Ha kell kiabál, harap, hisztizik.
Emellett egy ölelős, bújós, puszilgatós, csókolós, kis nyusziról beszélünk, aki mindössze 13,4 kg-ot nyom.
-Dodi, emlékszel, amikor régen, Anya este tanított és Apás napok voltak?
- Igen. Nagyon rossz volt, mert akkor még nem voltam Apás. De most már Apás vagyok.
Apucikám.
Így hívja Kriszt.

A szeptember hónapban teljesült a bakancslistám egyik pontja: indultam futóversenyen. Azaz nem csak én, hanem az egész család. A lányok 500 métert, én 7 km-t, Krisz a szokásos félmaraton távot futotta le az óbudai futó fesztiválon. Na, aznap igazán sportos család voltunk!
Voltunk a hónapban Lizi szülinapján, én Sármelléken osztály kirándultam. Mindig van valami. Néha jól jönne egy pár plusz óra, pár hosszabb hétvége. Olyan hamar elszáll egy nap, hogy hétközben alig- alig van időnk a lányokra. Iskola, óvoda, úszás, játszóterezés és ha hazaértünk rögtön vacsora, fürdés. Dana 8- kor lefekszik, Dodit még hagyjuk egy kicsit fent maradni. Na, akkor van az Apjával, ilyenkor beszélgetnek rókákról, cápákról, madárpókokról.

Boldog szülinapot DOD






ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Ezek szerint a második gyerekek tipikusan ilyenek? :-)
    Boldog születésnapot utólag is a második gyereknek! (Egy napon születtünk...)

    VálaszTörlés
  2. Dorka legalabb szűz jegyű, ez a javára írható! Gondolom, h majd később jönnek elő a jó tulajdonságok. Sejtem nálatok is Ákos a visszahúzódóbb, fegyelmezettebb, nagyobb lelki életet élő gyerek. Dorka felcsattan, kijön a feszültség és megy tovább...boldog szülinapot!

    VálaszTörlés