2015. október 12., hétfő

Büszkeség

Danára rendkívül büszke vagyok, voltam a mai nap. Mert a mi zárkózott, félszeg kislányunk már egy ideje kezd nyitni, bátrabban viselkedik. Mer felnőttekkel beszélgetni, a iskolában kis bátorítás után mer kérni/ kérdezni idegen tanító néniktől is. Próbáltam finoman hatni rá, hiszen a saját érdekeiről van szó, azaz hogy eddig nem volt szó...
Emlékszem én is mennyire visszahúzódó voltam...volt kitől örökölni. A mai nap boldogság járta át többször a szívem mert Dana sugárzott a sikerektől, kiscsikó módjára viháncolt felszabadultan. Biztos eleve jókedvű volt, de talan hozzájárult, hogy:
- a hétfő reggeli élménymeséléskor feltette a kezét és beszámolt a szombati Hattyúk tava előadásról az Operában.
-jelentkezett és hibátlanul elszavalta Fésűs Éva : az ősz c. Versét.
-délután Eszter nénivel majdnem megtanulta a mellúszás tempót, dicsérte  is sokat az edző.

Hétvégén a tájékoztató füzetben a megfelelt, jól megfelelet mellett virított egy 82 és egy 100% os eredmény. Az olvasókönyvben egy 9/9: kiváló.

Mi eddig gyűjtöttünk kb 25 kiló gesztenyét a sulinak, és szmk-s tagként vezetjük Krisszel az osztalybudzsét. Mindenki teszi a dolgát. Dodikám szótagol Dana után:
Toll-tar-tó.

Büszke vagyok mindenkire.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése