2015. június 19., péntek

Iskola a (lát)határon

Az úgy volt...
Az úgy volt, hogy körzetileg a Kerék utcai Általános és Középiskolába tartozunk. Egy óriási rózsaszín épület , amely közel a Szentendrei úthoz, a raktár utca elején található. Ideális lett volna. Földrajzilag....máshogy, nemigen...
Bennem motoszkált, hogy most ne hagyjam magamban elfojtani a vágyat- mint az óvodakezdéskor- és megtaláljam Danának az ideális iskolát.
Böngésztem az internetet, nyitott füllel jártam a játszótereken, elmentem másik két iskolába.
Interneten nem találtam véleményt.
Játszótereken vagy semmit nem mondtak erről a körzetes iskoláról vagy visszakérdeztek:
-Biztos, hogy oda?
Mindkét másik iskola sokkal szimpatikusabb volt. Nem emelnék ki semmit, de az összbenyomás alapján éreztem, hogy dejólennehaidejárna!!!
Aztán az igazgatók rávilágítottak, mennyire túljelentkezés van ezen a két favorit helyen.
És akkor (egyidőre) elnyomtam magamban a vágyat, hogy máshova kellene...elkezdtük a Kerék- kuckót,megismertük Réka nénit, Norbi bácsit, bele nyugodtunk, hogy Danus matek tagozatos lesz...
Aztán eljött a beiratkozás hete, és egyik este vacsoránál Dana hamarabb befejezte, elmehetett az asztaltól és elkezdett írni valamit. Szavakat, mondatokat, mesét...már nem tudom pontosan. Okos volt.
És akkor Krisz megkérdezte:
-Biztos, hogy jó lesz a Kerék iskola?

És onnantól elindult a lavina. Levelek egy másik ISKOLA igazgatójának, bevetve pedagógus létemet, többszöri ISKOLA látogatás, papírok, esélyek miatt. Aztan kaptam egy pecsétes dokumentumot. Elmentem a szülőire. Beirattam Danát.

A CSILLAGHEGYI ALTALANOS ISKOLÁBA!!!!!!

Néptánc, néphagyományok tagozat. Gabi néni és Ildikó néni.
Madarak az iskolában, több sportpálya, GŐTÉS- tó közelsége. Barátságos hangulat, jó illatok.
Oláh Daniella 1/B.
Könnybe lábad a szemem, ha leírom.
Anya -Apa akarta, hogy igy legyen. Vállaljuk a felelősséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése