2015. március 20., péntek

Márciusi hétvége

Danusnak szegénynek szemölcsök nőttek a kezén, lábán, elvittük bőrgyógyászhoz. Fegyelmezetten tűrte ahogy a folyékony nitrogénnel / tiszta futurisztikus volt/ lefagyasszák neki. Kicsit azért el volt keseredve utána, mondtam is neki, hogy nem semmi, így hat és fél évesen már túl van vérvételen, ultrahangon, röntgenen, EKG n, foghúzáson és most a folyékony nitrogénen. Nem volt boldog a felsorolásomtól. Attól viszont igen, hogy a vizsgálat után kapott egy  szabadnapot,  Krisz vitte Gödöllőre. Sokszor írtam mar Danus mennyire jól érzi magát a nagyszülőkkel, mennyire szeret Anyuéknál vagy Bandi papáéknál lenni.
-Mindenhol jó, de legjobb otthon!- bölcselkedek hazatérve egy fárasztó nap után.
- Nem, nekem a legjobb Gödöllőn. - jön rögtön a helyesbítés.

Dorka ilyenkor ebben a 2-3 napban fokozott figyelmet kap, csak vele foglalkozunk, szervezünk neki programot. Szombatra kinéztem neki egy koncertet, ami telitalálat volt. Ciki v nem ciki, gagyi v nem gagyi / Dana szerint mindkettő.../ szereti Bíró Eszter : Állati zenés ABC - jét. Sosem fogom elfelejteni, ahogy ül az első sorban és le nem veszi a szemét az énekesről és a zenészekről.
Vasárnap aztán egyesítettük a lányokat és kimentünk Gödöllőre. Március 15. alkalmából volt lovasbemutató, felvonulás. Mi a kávéházi hangulatot a Sulyán cukrászdában idéztük meg. Nem volt forradalmi a hangulat, de volt  forró csoki és capuccino.
Múlt kedden Danussal elmentünk a Kerék suli nyílt napjára, tetszett neki, bár elég rendesen lefáradt a háromszor 45 perctől. Különösen jó volt, hogy Krisz és én is megtudtuk oldani, hogy ott legyünk. Én kivettem egy Anyanapot, Krisz is szabadnapot vett ki. Pár hete Ő rendelkezik a mukaóráival. De ez majd egy következő bejegyzés témája lesz!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése