2015. március 10., kedd

Február

Nem szándékozom innentől kezdve csak havonta egy bejegyzést írni, csak így alakul. Nem mintha nem lenne miről írjak, nagyon is van. Bár a múltkor arra a kérdésre, hogy:- Mi újság veletek? rögtön rávágtam, hogy semmi. Aztán elkezdtem gondolkodni és rájöttem, hogy ez nem igaz. Sok minden történt velünk.
Kezdem rögtön azzal, hogy Dodóka és Krisztián egy szép vasárnapi napon beesett a Dunába. De tényleg. Kellemes kis Római-parti kavicsgyűjtögetésnek, lángosozásnak indult, aztán nem úgy alakult. A vizes kövön megcsúsztak, egyik balra, másik jobbra csúszott be a vízbe. Krisz szorította Dorka kezét, így ő nem tudta kivédeni az esést és arccal rázuhant a betonra. Felül a vér, alul a víz csorgott a gyerekről.Egy foga meglazult, de úgy néz ki megtartja még az íny egy-két évig...Tiszta horror.
Fogakkal egyébként sem állunk túl jól, Danának hetente kiesik egy. Lassan több füle van, mint foga.
Én politika ide-kormányrendelet oda-interaktívtábla nélkül is szeretek tanítani és magántanítványaim száma is nőtt.
Krisznél is változás történt, kb 4. hete sokkal közelebb dolgozik, mint előtte, pár perc alatt beér. :)
A lányok aranyosak és idegesítőek egyaránt, mikor melyik. Ahogy olvastam Kormos Anettnél, tényleg akkor a legdrágábbak, amikor alszanak.
Danának jól sikerült a táncvizsga, élvezi továbbra is a mozgást. Már Dorka is olyan mozdulatokat kanyarint itthon, hogy elképedünk! Dorkának többször is megünnepeltük a nevenapját, túl vagyunk a farsangon, nyílnak a tavaszi virágok.
Továbbra is éljen az élet!

2 megjegyzés: