2013. november 25., hétfő

Dana -vers

Anna-vers átköltve

Danának, ötödik születésnapjára

Egykor régen, francia vidéken
megsejtettem valamit.

Úgy éreztem, szívem alatt
hordozgatok valakit.

Kicsi baba, aprócska volt,
akárcsak egy cseresznye,

növekedett, egyre nagyobb
emberke lett belőle.

Novemberben, télidőben
megszületett Danácska,

megsúgtam a fülébe, hogy
én vagyok anyukája!

Kisbabából kislány lett és
nagylány lett a kislányból,

ötéves lett kicsi Dana,
így van rendjén tudom jól.

Nagylányból lesz még nagyobb lány,
véget ér a gyerekkor.

Világot lát, menyasszony lesz,
felnőtt lesz a lánykából.

Hogyha Dana anya lesz majd,
akkor leszek nagymama,

unokámmal boldog leszek,
boldogabb, mint valaha!

Egyszer aztán öreg leszek,
bottal járok, tipegek,

Danának meg Dana nénit
mondanak a gyerekek.

Hol van az még? Hol van az még?
Nem szaladok előre!

ÖTÉVES LETT MA DANA,
LEGYEN BOLDOG JÖVŐJE!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése