2010. december 12., vasárnap

Halász Judit

Dana születésnapjára koncertjegyet kapott. Nagyon-nagyon régen én is voltam Halász Judit koncerten, ezért(is) szerettem volna, ha Danus is részesül ebben az élményben. Így együtt feledhetelen volt. Mindketten élveztük. Dana azért mert élőben látta nagy kedvencét és hallotta az ismert dalokat, én meg azért, mert határtalan boldogság töltött el aznap reggeltől fogva, hogy ilyen aranyos, kedves kislányom van, mint Dana.
Hogy könnyes lett-e a szemem a Dal ugyanaz marad című számon?-Igen.
Táncoltunk-e Danussal a Szitakötőre?-Igen.
Ringattam-e az ölemben a Csiribiri alatt? -Igen.
Dana a búcsúdal alatt átadott Jutka néninek egy szál rózsát. Azt hittem más szülő is gondol erre, de csak mi voltunk ilyen szentimentálisak. Jobb is volt így. Bezsebeltem egy pár plusz dícséretet Danamanóra.
Mivel a koncerten tilos volt fotózni teszek pár nyári képet ebben a cudar időben talán jól fog esni...

http://www.tunewiki.com/lyrics/halasz-judit/a-dal-ugyanaz-marad-s855415.aspx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése