2010. november 18., csütörtök

Adatok-tények

Közeledik a 2.szülinap, emiatt felhívott a védőnő, hogy járuljunk hozzá egy formanyomtatvány kitöltéséhez. Ám legyen. Ma megjártuk a méricskélést, ahol Dannak többek között mellbőséget(????) és a legújabb tavaszi kollekció miatt fejkörfogatot is mértek. Persze a két alapvető is megvolt: 85 centi és 11 kiló 36 deka!
Azt mondták manöken alkat, én csak helyeseltem..
Pszichomotoros fejlődése normális, és beszámolóm szerint a védőnő rávágta, hogy olyan, mint a nagykönyvben, 2 éves kora körül kezdődik igazán az akarat kimutatása, a dackorszak.(Dana új viselkedésformákat vett fel az utóbbi hetekben, amelyek a hangos kiabálásról, NEEEEM-ekből és DE IGEN-ekből állnak.)
Ez is eljött. Egyébként nagyon tetszik a lányom, jófej. Valamelyik nap odahoz egy régi csörgőt: "Tessék Anya, amikor kicsi voltál játsszál vele!"





UI: Amikor indultunk volna haza, a védőnő a kezembe nyomott egy fénymásolatot, amit becsúsztattam a babakocsiba és csak tegnap vettem elő. Meglepetten olvastam a címét: Az iskolaérettség
Nem korai ez????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése