2009. december 18., péntek

Tudós baba

Jó pár hónapja felfigyeltem egy hirdetésre, amelyben különféle kísérletekhez kerestek három hónapos kortól babákat. Jelentkeztem is rá, mert még az egyetem alatt folytatott pszichológiai tanulmányaim során eldöntöttem, hogy én is fogok majd "kísérletezgetni" a saját babámmal. Szegény Dana így kísérleti alannyá vált, először az anyja, és most egy babakutató labor által.
Én annó fehér lapra rajzoltam geometriai formákat meg nevetős arcot és azt huzigáltam jobbra-balra a gyerek előtt és figyeltem, hogy követi-e a fejével, hosszabb ideig nézi-e a mosolygós arcot.
Ezért voltam kíváncsi, amikor egyik nap felhívtak, hogy 12-13 hónapos babákra várnak a Közép-európai Egyetem, Kognitív Fejlődéslélektani Kutatóközpont, Babakutató Laborjában.( WÁÚÚÚÚ!!!)
Hosszú lenne leírni, hogy mi volt a vizsgálat, a lényeg, hogy Danust megdícsérték, ügyes volt, dumált, integetett a pszichológusoknak.
A kísérlet előtt és után persze játszott is kicsit:

http://web.me.com/babakutato/babakutato/Baba_k%C3%A9pek.html#23

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése