2016. március 20., vasárnap

Tavaszi szünet

Eddig nem értettem azokat a kollégáimat, akik az augusztusi nyitó konferencián próbálják leszavazni az igazgatóság által tervezett szünidei napokat. Most már értem! Danának hétfőtől keddig, nekem péntektől több mint egy hétig lesz szünetem. Talán jobb lett volna, ha lefedi egymást a két dolog, de nem így történt. Nem is baj...így Dana rajtam kívül élvezi majd a Nagyszülők és Apa teljes figyelmét 1-1 napra. Természetesen bejön velem egy lazább napon a gimibe is. Legutóbb is nagyon élvezte!
Szóval megkezdte a tavaszi pihenést, és még mindig hihetetlen, ahogy leírom: nem kaptak házi feladatot!!!semmit! Jó, annyit,  hogy gyakorolják az olvasást....ezt magunktól is megtettük volna, hiszen szeret a lány olvasni.
 Szóval, nagyon jó döntés volt ez Gabi néniéktől...gratulálok nekik!
Az elmúlt hétvégénk nagyon jól telt, immáron a harmadik múzeumlátogatáson vagyunk túl idén. A Természettudományi Múzeum nagy élmény volt, mindenkinek tetszett, de persze nem csak nekünk jutott eszünkbe, hogy azon az esős napon odamenjünk. Telt ház volt.
Danus pár napig Gödöllőn szórakoztatta Bandi papáékat, mi ketten Dorkával ismét Bábszínházban voltunk. Danáék az osztállyal  nézték meg a Hókirálynőt, kiváncsi voltam én is, vettem Dodónak is jegyet. Gyönyörű előadás, bár kicsit sok benne a félelmet keltő hanghatás és a maszkok sem túl barátságosak...
Olyan kerek így minden, hogy egészséges a két kislány!!! Dana iskolájában megtartották a tavaszi kézműves délutánt, ahol kreatívkodtunk egy sort. Szombaton Danát falmászásos szülinapra hívták. Ez az első osztálytárs-meghívás.
Bandi papa ötlete alapján Dana naplóírásba kezdett. Bár még az elején tart, lelkesnek tűnik, minden este leír egy mondatot az aznapi élményei közül. Bár titkos, tegnap nem bírtam nem beleolvasni :
Március 18. péntek: Ma korán jött értem az apukám.:)))))))

Ha ma túléljük az óbudai teljesítménytúrát csatolok fényképeket is!










A tavaszi szünet persze hamar eltelt, de nagyon jó volt. Ráadásként a végén beköszöntött a NYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁR!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése