2014. augusztus 7., csütörtök

"Nyár van...

alig fürdőruhában, égetem magam a napon!"-énekli a két lány kórusban a többi kilenc kedvenc Neoton slágerrel együtt. Ahogy a tavalyi nyár a balettozás jegyében telt, idén hódít a Sandokan és a Santa Maria. Sosem akarom elfelejteni, ahogy a majdnem három éves Dorka énekel és táncol a Sandokánra. Dana dettó, de ő már nézi közben magát a tükörben.
Ez Némediban napi többszöri program volt. Egy hete hazaköltöztünk és pszichésen vagy sem az első hetet bezárva töltöttük a lakásban mert bekapták a nyári influenzavírust.
-Anya, nem bírom ezt a zárt lakást! Olyan, mitha Aranyhaj várában lennénk!!!-fakadt ki Danus a hét közepén.
Aztán szépen lelépett Bandi papáékkal Balatonfüredre. Nekik bejött az élet... Így kell ezt csinálni! Egy hét all inclusive nyaralás a Marina szállóban! Danussal telefonon csevegek naponta. Hallom a hangján, hogy jól érzi magát, hirtelen nem is tudja mit meséljen:
-Anya, képzeld el...-kezdte el tegnap ötször a mondandóját.


Mi sem unatkozunk Dorkával, sokat csavargunk,voltunk lángosozni a Rómain, szökőkutaztunk a belvárosban, sétahajóztunk, fodrásznál jártunk és hátra van még egy állatkert.
Természetesen nyáron is jegyzetelek:


 Dana:
-Bárcsak szeretném a dinnyét! Kár, hogy ez a bácsi nem párizsit árul!
-Dodó, beszélgessünk már!Tök jó lenne. Beszélhetnénk a sportról, a romantikáról, a paradicsom étteremről...







-Boltos az biztos nem leszek...de karmester se...már régóta óvónéni akarok lenni.


Dorka:
-Én a Danát szeretem a legjobban. Ha nem mehetek át a Danához leveszem a pizsamám!
-Anya, mindig te vagy a hibás...de azért egy kicsit okos is vagy.
-Én olyan soványka vagyok!!!
-Anya, hagyd már abba ezt a dodózást!!!
-Szőrős állat, mókus, az erdőben él. Mi az?
-Én szeretek ütögetni, de tudom, hogy nem szabad.
-Én már mindent megértek...Tudod ugye, Anya?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése